Det var vi som vann...

en helt ny karriär,
I en helt ny stad.

Uppehåll igen... Hur svårt ska det vara att tvinga sig själv att knappa in en ynka liten rad om dagen? Men det kanske är ett tecken på att man gjort vettigare saker. Vem vet?

Som jag skrev tidigare blev det baluns i lördags, och jag har helt ärligt var bakis tills nu. Man börjar bli för gammal...
Precis som planerat tog vi bilen till Örebro. Vi parkerade vid Universitetssjukhuset och sen hade vi förfest i Skodan. Det regnade lite för mycket och vi var lite för bekväma för att förflytta oss. Där satt vi två timmar och varvade maniskt asgarv och lite för djupa konversationer. Sen blev det restaurang och därefter krogen.
Jag tänker inte ge mig in på att försöka återberätta kvällen. Det var för sjukt att beskriva.

Kallt i bilen var det, det vill jag lova! Vi gick och la oss typ 03.00 och vaknade 09.30. Jag kännde mig nästan lika berusad som innan vi gick och la oss.... Foppa ville ha tio winerbröd till frukost men det fick bli Mc Donald´s. Sen gick vi på bio. Nya Bond-rullen skulle börja 5 min senare så vi hoppade på den. Det bästa jag gjort i mitt liv. Biostolarna har ALDRIG varit så jäkla sköna...

Typ den ända bilden jag vi tog under kvällen. Kanske inte universums bästa bild,
men jag bjuder på den.

Skönt att ha det gjort, har haft ångest över att "jag borde skriva på bloggen".


Kommentarer
Postat av: Fecke

Vilken tur att det finns något som lindrar den ångesten! Skirva,skriva skriva:D

2008-12-02 @ 15:43:50
URL: http://enlitenfecke.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (Visas ej)

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
VECKANS LÅT:
Edith Backlund - Worry Sick



RSS 2.0