I Sista Stund

Sista dagen på året. Tveksamt om någon missat det. Vi ska spendera nyårsaftonen hemma hos Anja, Idas pappas tjej. Eller ja, kvinna kanske man säger. Det ska bli skönt att komma iväg en stund. Det här blir första året sen jag var typ 14 år gammal som jag inte spenderar aftonen på någon form av fyllefest. I vissa fall kamouflerade till nått som ska likna en middag... men ändå, en renrasigt råfestande. Det känns bra. Inte så mycket för att jag är "för gammal för sånt", inte för att jag är trött på det heller, utan helt och hållet för att jag med åren har lärt mig. Jag har lärt mig att alla högtider som har den där "Det ska bli så jävla roligt"-pressen på sig, tenderar till att bli otroligt misslyckade.

Aja. Nu var man tillbaka iaf. Har haft nog att tänka på under julen ändå, så det var skönt att skippa bloggen en stund. Men mitt första nyårslöfte blir att jag ska skriva mer. MItt andra blir att jag ska tänka mer på vad jag stoppar i mig, sen en hel bunt med klassiska nyårslöften. Men jag håller dem för mig själv. Jag kan återkomma om jag lyckas hålla något, eller om det spricker.

Nu tror jag Ida vill knycka datorn, eller snarare ha tillbaka sin som jag har knyckt. På återseende.

GOTT NYTT ÅR!!!!

Kommentarer
Postat av: molinea;)

Kärring går också bra!!

2009-01-28 @ 18:58:42

Kommentera inlägget:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (Visas ej)

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
VECKANS LÅT:
Edith Backlund - Worry Sick



RSS 2.0