Jag vann!

Lyckades ta mig upp till kl 11.00. Precis som jag ville. Ida fick tjata i en kvart visserligen. Men det är inte jag som ligger kvar och drar mig, hon är lite krasslig flickan. Jag har precis tagit en dusch. Känner mig halvt om halvt som en nya människa. Fattas bara en jättekopp kaffe så kommer det kännas som om varenda cell i min kropp har bytts ut.

Annars då? Bensinpriset ligger under "tian" , 9.94 kr/L, för första gången på säkert 3 år. Det känns bra när man bor på landet. Ibland känns det som jag inte gör annat än att köra bil hela dagarna. Åka hit, åka dit, skjutsa hit, skjutsa dit.
Mer? Jag håller på och spelar in en ny låt. Sket i det tidigare projektet. Problemt nu är bara det att min mikrofon är ap-kass. Musikkvalitén blir hur bra som helst medans sången låter som nån gammal kassetbandsdemo från 80-talet. Inte så kul. Måste skaffa en kondensatormik. Men det känns inte direkt som vår budget tillåter det... inte på långa vägar. Men jag kanske ska försöka leta rätt på en begagnad till bra pris att önska mig i julklapp av morsan och farsan. Vi får se.

Ha det sålänge.

Eftersom jag är sämst i världen på att knäppa kort, och jag vet hur jävla tråkigt det är med långa jäkla textinlägg bifogar jag en skärmdump på mitt musikprojekt. Kul? - Nej. Nödlösning? - Ja. Börjar lära min Studio Logic nu. Eller.. iaf behärska det. Rena grekiskan ju...



Nu vidare till den där jättekoppen kaffe.

Kommentarer
Postat av: M

Congrats.. och en kvart va ju inte så farligt.. Annat än när jag åker på att väcka lillebror, de kan ta över en halv dag att få upp han.. Känns som killar i allmänhet har de problemet..



Peace!

2008-12-11 @ 12:14:21
URL: http://headless.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tjena!

Japp jag börjar i januari, kurserna är inte ens heltid på distans så det blir att jobba samtidigt.

Jag sökte mest för att stimulera hjärnan då mitt jobb inte kräver så mycket hjärnkapacitet. Så tänkte plugga för att den inte ska förvandlas till gröt.

Vad blir det för dig till våren?

Kram

2008-12-11 @ 23:41:56
URL: http://somfasiken.blogg.se/
Postat av: Fecke

Jonathan, det är inte mycket till uppdatering här inte! (Fast ska jag säga.. uppdaterade dock i häromdagen:))

2008-12-13 @ 12:40:58
URL: http://enlitenfecke.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (Visas ej)

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
VECKANS LÅT:
Edith Backlund - Worry Sick



RSS 2.0