Slackerbitch


En soffsittare...

Japp. Det är jag det.
Jag förstår inte riktigt vart dagarna tar vägen. Har inte gjort nått vettigt alls idag. Men nu ska jag ta mig i kragen. Inte "imorgon ska jag", utan NU! Är trött på det här nu...
Har fastnat med musiken igen. Fet svacka måste jag säga. Men det är fan svårt att hålla på utan att störa Ida. Kul för henne att lyssna på exakt samma gitarr-riff, om typ 8 takter, i säkerligen 2 - 3 timmar i rad? Antagligen inte. Jag får sådana vibbar iaf :P
Nej nu överdriver jag. Inte mycket, men litegrann.

Dagen Roliga:
Var på affären nyss och upptäckte att LORANGA har bärjat säljas igen. Snacka om nastalgi. Måste vara snart 15 år sedan den såldes i Sverige. Jag har tjatat om den där läskeblasken sen dess tror jag. Nu väntar jag bara på att Hemglass ska ta tillbaks "Svalan" i sortimentet. Eller var det GB som hade den? Skitsamma. Godast i glassväg någonsin var den iaf.

Dagens Tråkiga:
Här hade jag tänkt skriva ett jätteinlägg om pengar och dess effekter på individens psykiska välmående.
Men jag orkar inte... Tänk, jag orkar inte ens vara arg idag.

Kommentarer
Postat av: EMMA

:) Ja, riktigt flyt. Jag har aldrig varit i Thailand innan, men det kommer bli riktigt spännande. Min farbrors fru är thailändare, så det kommer bli något utöver det vanliga.



Tjenixen du!;)

2008-12-03 @ 15:22:25
URL: http://wmma.blogg.se/
Postat av: Fecke

Jadu, vad ska man säga, "Simrishamn är hälften så stor som Chicagos kyrkogård, men dubbelt så dött"....



Hahah, stolt över överkroppen;)

Hur har du det då? Börjat komma över skrivkrampsångesten?



Tjenis penis!

2008-12-03 @ 15:34:11
URL: http://enlitenfecke.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar; om du säger så så litar jag på dig så jag MÅSTE se den & jag ska. När jag väl får tag i den :>

2008-12-03 @ 19:02:44
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (Visas ej)

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
VECKANS LÅT:
Edith Backlund - Worry Sick



RSS 2.0