Då var man igång.

Nu har jag knåpplat ihop det mesta med bloggen. Det tar sin lilla tid även om man kan det mesta. Tur att jag har hjälpt Ida så pass mycket som jag gjort annars skulle jag glömt allt för länge sedan. Om en dryg timme blir jag ett år äldre... 22 år gammal.
Känns helt makabert faktiskt. 22 ÅR? Jag fyllde ju 18 i förrgår.

Hursomhelst känner jag mig nöjd med designen. Ville inte ha något jätteflashigt eller glassigt. Nu skulle man ju haft en bild att trycka in också, så någon tar sig tid till att läsa mer än halva rubriken... Men men, det får gå ändå.

Ha det gött där ute i mörkret, om någon läser detta. (typ, spöket laban eller nått)

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis på födelsedagen älskling <3

2008-11-04 @ 09:46:02
URL: http://hittaida.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (Visas ej)

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
VECKANS LÅT:
Edith Backlund - Worry Sick



RSS 2.0