Tala till mig.

Helgen har snart rusat förbi. Jag blir så trött på att jag inte hinner med nånting jag vill göra. Måste pyssla klart med inpelningen av en ny låt. Jag börjar bli nöjd, känns dock jäkligt ovant att höra min röst på engelska. Tål det inte. Men men... Det blir nog bra till slut.

Har städat bort hela kvällen, det är bra det också visserligen, men inte det roligaste som finns. Nu ska jag se till att göra något vettigare av kvällen än att sitta här. Eller jo, jag kommer nog rent fysiskt sitta här. Men mina tankar kommer inte befinna sig i bloggvärlden.
Om jag känner mig själv rätt blir det nog ett inlägg runt 06.00 istället...

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fint ni har fått det, på tal om inredning.

Och tack. Det var en plågsam afton som jag gärna slipper uppleva igen. Gårkvällen räddade däremot upp helgen. Te, sambo och spökprogram. Kan knappast bli bättre :) Riktigt intressant sånt där!

2008-11-24 @ 09:41:39
URL: http://lillefots.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag älskar dig :) är så gad för att det inte hände nåt. hoppas du är inne i värmen nu! Puss på dig.

2008-11-24 @ 10:30:15
URL: http://hittaida.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (Visas ej)

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
VECKANS LÅT:
Edith Backlund - Worry Sick



RSS 2.0