Texter & Tankar

Inatt är jag ledig, precis som alla andra är lediga imorgon. Jag kanske borde ta chansen och sova ut en stund... ..snart, jag lovar. Det är svårt att slita sig ifrån tystnaden och stearinljuset.

Det har varit en hyffsad skärtorsdag. Mindre bra början, riktigt otrevlig i mitten, men med ett mycket trevligt slut. Kvällen har med andra ord varit underbar. Annars rullar livet vidare. Jag håller på och gör upp en slags plan i huvudet. Ni vet en sån där "att göra" lista med ett ända syfte. Högre livskvalité. Den ser ut ungefär som nedan:

- Ta upp studierna igen
- Satsa mer på musiken... måste, måste, måste...
- Lära Jeppe spela bas
- Lösa några ekonomiska frågetecken
- Prioritera min tid bättre. Jobb-tid, Sov-tid, Egen-tid, Ida-tid. (Plugg-tid?)

Längre har jag inte kommit med listan. Det verkar väl inte allt för svårt än så länge... Imorgon ska jag iaf ägna nästan hela dagen till Ida-tid. Det lutar mot promenad ute på Ängsö...

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

Tjena..

allt bra??

vad säger du om att följa varandra via blogglovin?

Jag bjuder på det som inte många andra gör.

Rätt pinsamma filmer där jag intervjuar fullisar finns nu att se!



Jag gör din vardag till något roligare!

Titta och njut!



Så vad tycker du?

Kram

2009-05-05 @ 22:34:06
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (Visas ej)

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
VECKANS LÅT:
Edith Backlund - Worry Sick



RSS 2.0