Hejdå Mac:en, ses imorgon.

Här sitter jag och små garvar åt mitt inte ens halvroliga skämt. Ingen som minns Galenskaparna ändå antar jag.

Inte hann jag ens hälften av vad som var tänkt för dagen, ändå har jag gjort ganska mycket tycker jag.
Diskat och städat (inte perfektionistiskt, men ändå). Sen har jag mixat en del i ett musikprojekt. Ida tycker jag måste få till mer ös, jag ska jobba på det.

För första gången på länge känner jag ett shoppingbegär efter kläder. Jag har blivit helt såld på att jag ska ha tag på ett par vita skinn-converse till våren. Så jävla snyggt! Kostar typ 900 spänn i butik i Sverige. Men tar man sig lite tid och behärskar Tyska språket någorlunda, kan man bege sig in på tyska Ebay. Där kan man köpa samma skor för 40 € inklusive frakt till Sverige med lite tur. Jag tror jag ska beställa två par till våren, antar att det blir nått till Ida också.

Sen ska jag nog ta och köpa några enfärgade T-shirts att trycka en massa egendesignade tryck på. Längesen man gjorde något sånt nu...  Oj. Ska gå upp till jobbet om tre timmar... Godnatt!


MÅSTE KÖPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (Visas ej)

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
VECKANS LÅT:
Edith Backlund - Worry Sick



RSS 2.0