Hallå i hålet

För ca tre månader sen skrev jag att jag skulle försöka börja blogga igen. Det gick inte så bra. Nu är det dags för ett nytt försök. Det känns som det kommer att gå bättre den här gången. Vi går mot hösten och mörkret tenderar till att ta fram mina kreativa sidor. Om man nu kan kalla bloggandet för något kreativt. Jag vet inte.

Två timmar kvar tills jag sätter mig framför ratten och styr mot jobbet. Dessa 120 minuter ska användas väl. Gitarrklinkande står på planeringen. Jag börjar få stora problem med att jag hela tiden kommer på nytt material till låtar, snart kommer jag inte kunna hålla reda på allt. Men det ska nog gå att lösa. Det kommer nog bli större problem att knåpa ihop text till alltihop.

Nej, nu blir det en tallrik havregrynsgröt. På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (Visas ej)

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
VECKANS LÅT:
Edith Backlund - Worry Sick



RSS 2.0