Ordbajs...

Usch vad tom jag känner mig idag. Vet inte vad jag ska skriva. Men skriva, det måste jag göra. Jag vet hur det blir annars. Om jag inte håller bloggen igång kommer jag att tröttna. Som med allt annat jag gör. Tror det har nått med mitt kön att göra...
För visst är det så? Vi killar är ju experter på att påbörja projekt vi aldrig avslutar. Ännu värre blir det ju då att ha en blogg, som faktiskt skulle kunna ses som ett projekt UTAN slut. Känns dödsdömt... Måste vara därför bloggvärlden domineras av er med bättre gener för ändamålet. Men jag är inte den som ger mig.

Idag börjar en ny kurs. Jag ska ta datorkörkort (!). Vi får se hur kul det blir. Vem vet, jag kanske lär mig något? Men det är bara kursstart idag så jag ska inte vara på skolan så länge. Sen ska jag hem och spela gitarr för kung och fosterland. Ida är nämligen borta idag, då får man passa på.

Take care...

Kommentarer
Postat av: M

Jag är trots motsatt kön ändå expert på att påbörja saker utan att avsluta.. Det finsn en stor hög med projekt jag borde avsluta..

2008-12-08 @ 09:29:39
URL: http://headless.blogg.se/
Postat av: Sofie

Håller med föregående inlägg, du är inte ensam min vän..

2008-12-08 @ 13:54:28
URL: http://somfasiken.blogg.se/
Postat av: Linda

Tom måndag. Blev det någon hårtrimmer? Jag pallrade mig allt iväg. Lyckades skrämma slag på barnen efteråt, de trodde de fått en ny fröken. Tss.

2008-12-08 @ 20:43:59
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (Visas ej)

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
VECKANS LÅT:
Edith Backlund - Worry Sick



RSS 2.0