Mina nya Fitt-slick m.m...

Haha... Jag kunde inte hålla mig. Men alltså helt ärigt nu, vem döper en Jeansmodell till Fit-sliq? H&M är ju trots allt svenskt, så de kan ju inte skylla på engelskan...

Det måste vara över 5 år sedan jag köper ett par Jeans från H&M. Jag tröttnade på att de alltid gick sönder så snabbt. Synd bara att det skulle ta 5 år att komma fram till att detta gäller ALLA Jeans av ALLA märken oavsätt pris. Så när jag hittade ett par snygga, då slog jag till. Jag är grymt nöjd hittills, även utöver det mycket roande namnet. (ja, jag har universums lägsta klass av humor)

Som jag skrev tidigare fyller jag år idag och jag har fått en del presenter. Vinterdäck av Morsan & Farsan, ett halsband av min gamla Mormor & ett "nordic-winter-survival-kit" av Ida bestående av mössa halsduk och torgvantar. Lär behövas.

Tidigare antydde jag en viss åldersnojja från min sida... och tro mig, den finns där. Så passande att min nya mössa fullständigt öser på mig vuxenpoäng. Jag tycker jag ser ut som nått ur "Snobbens vinter" på steroider, vilket enligt mig är mycket positivt. :P

Tack för det älskling!



Kommentarer
Postat av: - LSW -

sv: haha, precis!:p jag har haft den i två dagar nu och är redan beroende!^^

2008-11-04 @ 19:28:54
URL: http://missawesomeness.webblogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (Visas ej)

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
VECKANS LÅT:
Edith Backlund - Worry Sick



RSS 2.0