Red Stripe

Varför blir det alltid såhär? När jag väl sätter mig framför datorn har jag glömt allt jag tänkt skriva. Otroligt retsamt.

Nu ska jag ta mig en macka... eller 10. Bokstavligt talat. Har ni ätit "Finn Crisp" någon gång? Ni som gjort det förstår nog att det inte är någon större bedrift. Mer ett kex än en macka faktiskt, men gott är det! Sen ska jag sätta igång och städa och dona. Någon gång måste man ju göra sånt också... Just fan, tvätten. Den hade jag glömt...

Annars får vi se vad som händer idag. Jag ska fortsätta möblera om här på bloggen lite tror jag. Sen blir det gitarren, som vanligt.


Ett fotografi från gårdagen. Jag ska försöka bättra mig när det gäller bilder. Jag orkar knappt föra över bilderna till datorn när jag fotar. Skäms på mig!

Kommentarer
Postat av: Joss

Sv: tack för din kommentar, vad glad jag blir!

Ha de fint du också :)

2009-01-02 @ 18:00:31
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
Postat av: Fecke

Nämen, här har det hänt grejer! Snygg bloggen blivit!

Ja, de må jag då säga, det var ju fasligt rent vilken massa kommentarer du gjorde, verkligen trevligt,speciellt när det står samma saker, hahah:D

Nej, det var ingen 2-dagars, tack o lov!

Skönt med ett nytt år,har på känn att det kommer bli ett fantastiskt år!

ta hand om dig!

2009-01-02 @ 18:14:12
URL: http://enlitenfecke.blogg.se/
Postat av: Linda

Jo, jag är nöjd med mitt löfte där även om jag får förklara det för många. Haha. Inte själva förlovningen men tankarna kring den ;)

And yes! En liten kul idé jag fick som är helt tillåten att låna! Hoppas du har en skön fredagkväll. Själv går det i ultrarapid här men det är okej det också!

2009-01-02 @ 20:46:39
URL: http://lillefots.blogg.se/
Postat av: Julia

tjoho här hittade man en ny blogg^^ Trevlig vart den iallafall! :D



Kolla in mitt inlägg om match.com och kläck din åsikt ;D

2009-01-02 @ 22:15:23
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (Visas ej)

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
VECKANS LÅT:
Edith Backlund - Worry Sick



RSS 2.0