På landsbygden intet nytt

Händer mest ingenting här, känner mig ruskigt hängig idag. Jag har nog dragit på mig någon förkylning, nös och hostade hela natten lång. Så nu ska jag nog dra på mig "offerkoftan" och lägga mig i soffan.

En riktigt urusel (dvs för ändamålet jättebra) B-actionrulle skulle sitta fint. Helst nått med Jean-Claude Van Damme eller någon annan talanglös kampsportshjälte. Men vi får se vad Ida säger, hon har precis ockuperat soffan. Men hon kanske också vill kolla på film, tvivlar dock på att det blir menlöst dödande på skärmen då. Fast nu blev jag faktiskt tveksam på om jag har någon B-rulle att titta på, allt sånt där har man ju på gamla VHS-kasetter i nån låda i garaget.
"Dem kan ju var kul att ha någon gång..."-konceptet, ni vet.

Vi får se hur det blir. Ha det bra så länge.

Kommentarer
Postat av: M

Haha, joo. Alla gamla VHS står där i en låda men frågan är om man nåhon gång kommer ta fram dem egentligen?

2008-12-17 @ 18:07:16
URL: http://headless.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (Visas ej)

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
VECKANS LÅT:
Edith Backlund - Worry Sick



RSS 2.0