Duktigt Jonathan... duktigt.

Fan jag blir så arg på mig själv. Gårdagen blev inte som väntat så jag fick ingen tid för mig själv ändå. Ida skulle vara borta hela dagen idag istället. Problemet är att jag är så jävla utmattad att jag har sovit bort hela dan istället för att ägna den åt sånt jag vill göra. Jag vill spela in en massa, massa musik.

Sånt här kan ta knäcken på mig. Det är alltid såhär. Jag vill inte sova! Kan inte min jävla kropp förstå det? Undrar om det finns någon till i vårt långa land som lyckas sova igenom praktiskt taget allt.

Mitt desperata morgonförsök ser ut såhär:
4 st otroligt jobbiga alarm på mobitlefonen, på rad. Samtidigt som vår "retroklocka"(ni vet en som med en hammare som dunkar på två bjällror... typ), står UNDER sängen. Jag lägger mig alltså på golvet I SÖMNEN och fiskar fram klockan, jag kan nämligen knappt nå den när jag är vaken. Sen stängs den av... därefter är det kört. Vaknar med "retroklockan" på bröstet. Gick och la mig 08.50 och skulle gå upp 11.00. Vaknade 14.45.

Det värsta är att min kropp inte fattar att om den inte gör som jag vill så tänker inte jag gå den till mötes heller. Tänker sannerligen inte gå och lägga mig ikväll. Jag har inte tid för det. 5 timmars sömn per dygn, thats it! Mer ska fan inte behövas.

Aja. Nu har jag fått ur mig det iaf. Ska försöka lägga ut ett lite vettigare inlägg på eftermiddagen. Om inte mig kropp går till motattack nu, ger mig typ diareé eller nått. Skulle inte förvåna mig ett dyft.

Kommentarer
Postat av: M

Sömn är ändå ganska viktigt, handlar bara om att ett dygn har för få timmar..

2008-12-10 @ 16:26:38
URL: http://headless.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (Visas ej)

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
VECKANS LÅT:
Edith Backlund - Worry Sick



RSS 2.0