Shit vad tråkig jag är...

..som aldrig skriver. Det tänker jag fortsätta med... tillsvidare. Av den enkla anledningen att jag måste sova. Verkligen MÅSTE sova. Jag ska se till att få tummen ur röven och skriva en rejäl uppdatering imorgon bitti, när jag är tillbaka från jobbet.
I´ll see you at 6 AM.


Det är kallt. Du är den som är den.
Kommer och går som du vill.
Jag är ingen alls och synnerligen inte mig själv.
Det var längesen nu.

Överallt, är jag någon du känner igen, som den,
du någongång brytt dig om.
En "ingen alls" om någon frågar, att du inte skäms!
Det var nog längesen.

Här står jag, i skuggan av ett geni...


- Jag Själv
... (Vilket förövrigt vore ett jävligt ballt namn)
______________________________________________

Edit 06:14: Jag ljög. Orkar inte skriva. Har för mycket att få ur mig samtidigt som jag sovit för lite för att kunna formulera mig. Förlåt... Ok, jag vet. Ingen bryr sig ändå. Får skriva typ vid frukost, dvs lunch för de flesta av er.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (Visas ej)

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
VECKANS LÅT:
Edith Backlund - Worry Sick



RSS 2.0