Tråk

Fortfarande krasslig. Känns nästan som en gemensam nämnare för större delen av bloggsverige. Jag sitter hemma hos morsan och farsan i Västerås. Hamnade här efter att ha skjutsat Ida till tåget. Hon ska slagga hos sin mamma ikväll så hon hade alldeles för mycket skit med sig för att ta med sig allt på tåget.

Så ikväll blir jag själv. Det känns jätteskönt att få en kväll själv... tycker jag nu iaf. Det brukar alltid kännas tomt när jag väl sitter där. Men jag ska fördriva tiden med massa musik och eventuellt även lite designtrixande. Jag är ju knappast jättenöjd med den ihophaffsade jag har nu...

Nu ska jag möta upp Ida hos hennes mamma.
Aja. Tråkinlägg som vanligt...

Kommentarer
Postat av: M

Ibland är ensamtid bra, man slipper trampa varandra på fötterna.. Även om jag är jäkligt tje på att vara ensam hela dagarna.. 5 dagar med feber, aldrig igen..

2008-12-18 @ 17:04:51
URL: http://headless.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (Visas ej)

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
VECKANS LÅT:
Edith Backlund - Worry Sick



RSS 2.0