Fredagskväll, Redan?

Veckorna går så vansinnigt snabbt. Kan inte förstå att det är fredag. Men helgen har bara tjuvstartat för mig. Jonathan ska minsann jobba i natt också.

Det är egentligen det enda som jag ogillar med mitt jobb, 6 dagars veckorna.
Men va fan. Nuförtiden hittar man ju inte på så jäkla mycket ändå. Tycker mest det är piss att jag bara kan dricka en öl...
eller två. Ska ju köra till jobbet kl 02:40.



Dagen har varit lugn, då jag har känt mig skapligt krasslig. Mycket gitarr, mycket musik och så en öl på det.
Det är vad jag kallar lyx.

Det fanns faktiskt en liten baktanke när jag skapade bloggen. Jag har tänkt att jag ska försöka klämma in lite låtar här och där. Skulle vara kul att kunna få respons på det man gör... har varit lite rädd för det tidigare. Ska se om jag vågar lägga upp något snart.

Nej, nu ska jag slökolla på idol och vila ut.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Natalie:)

(svar) Håller med!!

De blir ju så:/

2008-11-07 @ 21:52:37
URL: http://nataliesdays.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, jadu, om jag haft en bild och du sagt detsamma då, hade du ju bara sagt det för att du känt dig tvungen!

Och vad är det för skitsnack att det var längesen någon sist sa att du är snygg? Om du verkligen ser ut som på din bild, så borde du ha flickor runt dig jämt ju! Och om du har den personligheten också som du skriver, så är du mannen i mina drömmar (bortsett från att han inte redan har sambo:))



Ja, du får höra av dig så inhalerar jag lite astmamedicin sen kan jag blåsa;)



Ta hand om dig!

2008-11-08 @ 10:49:42
Postat av: Fecke

Ojdå, det var jag som skrev precis.

2008-11-08 @ 10:50:17
URL: http://enlitenfecke.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (Visas ej)

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
VECKANS LÅT:
Edith Backlund - Worry Sick



RSS 2.0