och så var man precis som alla andra...

Jag hade tänkt ta mig i kragen och börja skriva på bloggen. Den har ju trots allt nästan ett år på nacken nu, även om jag aldrig skrivit i den. Skapade den mest för att gardera mig så att om jag någon gång skulle börja blogga, skulle jag jag iaf kunna få den adress jag ville ha... och för att flickan tjatade... :P

Vi får helt enkelt se vart detta ska leda. Tanken är väl mest att jag ska få utnyttja min beskärda del av cyberrymden. Det kommer nog mest på ett klotterplank att spy samhällskritik mot, om jag känner mig själv någorlunda. Sen kanske man t.o.m kan dra till sig någon enstaka läsare, vem vet.

If anyone is out there reading this, Whis me luck.

Kommentarer
Postat av: Ida

tjofadera

2008-11-12 @ 21:23:47
URL: http://hittaida.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (Visas ej)

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
VECKANS LÅT:
Edith Backlund - Worry Sick



RSS 2.0