Fmaj7

Då satt man här igen då... Ja, ingen lär ju ha missat att det är Farsdag idag. Så dagen har spenderats hemma i Västerås med familjen.  Syrran och barnen var på besök också, så det var kul.

Jag har varit på grymt bra humör hela dagen. Igår med för den delen. Det är inte bra... Går inte bra med musiken då. Kreativitet hämmas av lycka. Nej, skämt å sido.  Klart att man vill vara glad.

Annars då. Jag har tittat runt lite efter ett bra sätt att lägga upp min musik här på bloggen. Ungefär på samma sätt som man kan länka till ett video-klipp på youtube, fast för ljudfiler.
Det skulle vara en bra sporre för att kicka igång mig, det är ju inte så eggande om det aldrig är nån som får höra det man gör. Men snart så... Måste bara hämta min mikrofon hemma hos en polare. Blir ju inte så bra musik utan sång, även om det finns mycket bra instrumental musik också.


Så jävla snyggt med mina sönderbitna naglar. :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan få lite av mitt humör som är allt annat än lycka för tillfället..



Ps. sönderbitna naglar är inte bra! Men vackra händer i övrigt!

2008-11-09 @ 23:42:22
URL: http://enlitenfecke.blogg.se/
Postat av: Carl G.G.H.

Nog är det så, så länge man inte går över i tanke, så håller man sig på "the straight and narrow" (hittar inget lika målande uttryck på Svenska)...

Kul om du kan lägga upp dina verk! Skulle vara trevligt att höra.



Ha det!

2008-11-10 @ 12:21:59
URL: http://viblev.blogg.se/
Postat av: M

Svar: Hehe, ibland går det som det går. Jag tänkte att jag inte skulle kommentera här inne heller men får vara artig och svara. Kul att du kommenterade en bild som jag egentligen inte är nöjd med. Och det mest dumma är väl att jag inte sparade ner bilden högupplöst.. Shit happends!

2008-11-12 @ 07:53:10
URL: http://headless.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (Visas ej)

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
VECKANS LÅT:
Edith Backlund - Worry Sick



RSS 2.0