Yoda-talking

Dött här på bloggen en tid har det varit. Haha, sekunden efter jag skivit meningen kom jag på att om  jag inte kan formulera mig bättre, än en grön rymddvärg från en viss 70-talsfilmserie gjorde, kanske jag borde lägga ner.

Eftersom jag vaknade kl 15.30 idag, då jag sovit sen 08.00, har jag inte sett mer soljus än kanske högst 20 minuter. Det tär på en kan jag tala om. Jag har varit jävligt krasslig idag, det är därför jag sovit så mycket... och nu ska jag sova igen.
Tur att man gör så mycket av livet...

Kommentarer
Postat av: Morsan

Kul att lära känna sin son en gnutta till. Fortsätt blogga. Det är nog bra för allt som snurrar i pannloben (observra inte "globen") att formuleras och sättas på pränt.

Kram. Mamma.

2008-11-23 @ 14:38:51

Kommentera inlägget:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (Visas ej)

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
VECKANS LÅT:
Edith Backlund - Worry Sick



RSS 2.0