Update: 081128

Nu blev det visst tyst ett tag igen. Det blir lätt så.
De senaste dagarna har varit helt skruvade. Jobb, skola och tjafs. Inte det roligaste...

Helgen blir annorlunda. Ida ska bege sig ca 25 mil söder ut i landet, för att träffa världens goaste tjejer. Enligt henne iaf,
och jag tror hon har rätt. Hoppas ni får det skitkul tjejer!

Min helg kommer spenderas i Örebro, tillsammans med Foppa. Vi planerade in en tripp när jag fick veta att Ida skulle bort. Tanken är att vi ska ta bilen till Örebro, dela på en flaska Père Kermann's för att sedan ge oss ut och prova på kroglivet där.
Vi gjorde en liknande vända i Uppsala för typ tre år sedan. Den kvällen blev högst... intressant.

Nu ska vi ta en sväng i min nya lilla plutt-bil och köpa typ strumpbyxor eller nått... jag lyssnade inte så noga.
Ha en kanonfredag!

Kommentarer
Postat av: Fecke

Hej min vän!

Ikväll har jag sett på film, trogna svt visade en långfilm och det var omväxlande att se en film utan reklam!

Nu sitter jag mest o gör inget.

Vad gör du den här mörka fredagkvällen i slutet på november?

Blir det någon chokladkalender att öppna på måndag?



Ha det bra!

2008-11-28 @ 23:32:33
URL: http://enlitenfecke.blogg.se/
Postat av: Fecke

jag missade att läsa ditt inlägg, är jättetrött.. Strumpbyxor, jaså minsann.. Det är det jag alltid säger de bästa killarna är alltid upptagna redan eller bögar. Men du min vän, är du en blandning! Ida is a lucky star:P

2008-11-28 @ 23:37:43
URL: http://enlitenfecke.blogg.se/
Postat av: EMMA

Nä att punktera hjulet var ju inte den skrämmande delen, det var att jag nyss sovit och vaknade till när det small, och upptäckte att vi var över på andra sidan. :)



Planerna hade ju egentligen behövt vara plugga, men det blir fest istället. för din del då?



Ha det bra!

2008-11-29 @ 12:46:34
URL: http://wmma.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (Visas ej)

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
VECKANS LÅT:
Edith Backlund - Worry Sick



RSS 2.0