Now I walk these streets...

..like a stranger in my hometown.

Då var det bestämt, vi hamnar i gamla goda Västerås igen. Vi har pratat om det ett tag nu och efter att Ida fått ett erbjudande på en lägenhet mitt i centrala Västerås har jag vandrat omkring som på nålar...

Vi var där idag. Lägenheten kändes hur bra som helst, om än ganska liten. Men det blir nog mysigt. Vi får se det så istället. Jag ska inte skriva mer om det, tror Ida tar hand om den biten. Kolla här.

Tidigare idag blev det budgetfika med Foppa (Kaffe på McDonalds), vi pratade om allt och inget. Mest om inget, iaf inget som intresserar vanliga dödliga. Nej... nu ska jag ta det lungt hela kvällen. Jag är ledig i natt, vilken jäkla lyx...



Klicka på bilden för att se den i större format!

Den här bilden är jag jäkligt nöjd med. Jag har den som skrivbordsbakgrund på datorn nu. Bilden är endast beskuren och "taggad", ingen övrig redigering har skett.

Kommentarer
Postat av: Elin

SVAR: Tack så mycket!

2009-01-05 @ 21:20:21
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Carita

men ihh, mcdonalds har god latte och nu lyckats du få mig att bli sugen på det :'D vacker bild, förresten. kram ^-^

2009-01-06 @ 12:09:18
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (Visas ej)

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
VECKANS LÅT:
Edith Backlund - Worry Sick



RSS 2.0