Smällbaka från helvetet

Känner mig inte så kry idag... det blev lite mycket hemma hos Jesper och Sandra igår. Inte så jag krälade eller mådde dåligt eller så, men tillräckligt för att känna mig som utdragen ur "legion of the living dead"  idag. Jesper däremot mådde inte så kalas vid typ 3-4 snåret...

Kom till sängs vid typ 05:30, på tok för sent för en gammal man. Tänk om man kunde var typ 16-17 igen. Vilken stålman man var då!

Träffade en gammal vän helt oväntat igår också. Han stod i kassan på macken när vi var iväg och köpte groggvirke, asgott att grogga på energidrycken "Burn"  btw. Kul som fan. Tack för korven Lugg! (Jag vill mig minnas att du sa att du hade tittat in på bloggen ibland)

På återseende!

Kommentarer
Postat av: sandra

jag vill tacka så jättemycket för hjälpen igen, det var värt jättemycket. och tack för igår, jag hade väldigt kul även om det (som vanligt) inte slutade riktigt som man tänkt sig.. :)

2009-01-04 @ 18:43:40
URL: http://accordingtosandra.wordpress.com
Postat av: Sess

Tack! =D

Får väl testa att göra om den till svart/vit oxå, tänker aldrig så långt ha ha

nä minsann jag har aldrig hört det innan hi hi

vi körde mest med "uppfuckat" och att man "fuckade upp något" Men ditt uttryck va ju så klockrent hi hi

Tack vad snäll du är!

Ja tänk så härligt det hade varit att vara 16 igen och festa och dansa hela nätterna långa!

Nu däckar man ju nästa,inte av spriten utan av ren utmattning =D

Hoppas du får en fin dag!

Kramen

2009-01-05 @ 13:17:29
URL: http://twinkle.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (Visas ej)

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
VECKANS LÅT:
Edith Backlund - Worry Sick



RSS 2.0