Städning och Ego-bilder





Idag har jag varit sådär duktig som man borde vara jämt, eller lite mer ofta iaf. Jag har diskat och städat, inte hela huset men en bra bit på vägen. Det tar sån oerhörd tid för mig att städa. Bara badrummet tog en timme, så ni får stå ut med att jag skryter lite.

Annars har det varit en lugn dag. Jag har suttit vid datorn och gjort... ingenting. Eller jo, jag har knåpat ihop lite text men inte mer än så. Det kan vara skönt ibland det också. Sen har jag fotat lite (läs: För många) ego-bilder, med stativ och fördröjd utlösare. Resultatet blev faktiskt ruskigt bra. Jag ska se om jag kan använda några av bilderna här på bloggen.

Poppigare snubbe får man leta efter.

Kommentarer
Postat av: sandra

jag hörde allt av ida att du skulle städa. duktigt att du gjorde det också :) jesper skulle också städa, men han kom inte riktigt lika långt...



bilden blev ju jättebra för övrigt! heja popsnubbe!

2009-01-10 @ 00:42:00
URL: http://accordingtosandra.wordpress.com
Postat av: Jes

Sandra ringde mitt i min städning och sa åt mig att laga mat istället!

2009-01-10 @ 01:13:33

Kommentera inlägget:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (Visas ej)

Blogg/Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
VECKANS LÅT:
Edith Backlund - Worry Sick



RSS 2.0